Fy Fan

Alltså nu siter jag iskolan och är förskyld. Har Fåt nån slags gruppuppgift som ska va inne nångång under soprtlovet men vilken grupp man har sen då en av mina gruppmedlemar går ju inte äns i min klass och hon andra sitter och snackar med nån kompis skulle vilja ha de här gjort så man kan strunta i de de skulle va mycket roligare om man kan ha de gjort för då behöver man inte tänka på och stressa i hop nånting i sista minuten :S men men när man har hammnat i en sån seriös grupp får man väl bara aceptera de. Men idag ska jag till optiker och se hur min syn är de kommer att bli mycket intressant har läsglasögon men får se om de blir att ha glasögon hel tid hehe men jag skriver mer sen när jag kommer hem om hur dan har varit ha de

Kommentarer
Postat av: hon lata gruppmedlemmen

Jasså, jag var så oseriös.Men vi fick ju in uppgiften i tid iallfall, det är väl huvudsaken?;)

2009-03-02 @ 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0