HEMMA

ja ha nu var man hemma i gen uch haha nä men var ju till optiker och dom skrev en remis till ögonläkare så de blir att gå dit sen nästa vecka vad de ser ut som just nu. Men jag skulle vilj göra nånting i helgen och inte bara vara hemma de räcker med att jag har varit med min syster son nu i 2 helger efter varan utan att ha träffat nån av sina polare förutom dom jag träffade i lördags men då var ju ändå min familj med iaf en del skulle vilja göra nånting utan dom en helg kommer arnars att mögla här hemma och jag tror att de är ganska många som inte vill att jag ska dö än haha nä men de börjar bli rätt tråkigt att sitta hemma hella helgen i genom igen UCH Får väl hoppas att de är nån som hör av sig och säger att du kan ju va här eller ska vi hitta på nånting... eller nåt i den stilen snälla hör av er plizzzz HAHA hoppas att ni har de bra och att ni inte har lika tråkigt som jag har de PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0