ja ha

då har tisdagen nästan gåt och vad har man gjort nästan ingenting skäns de som hehe men jag har varit i skolan och inte gjort nånting skäns de som har bara haft hål. skrev ett så kalad "Föhör" de gick väl så där men får väl se sen när man får ut de och min köld skada som jag drabades av under jullovet värkar inte bli bättre. Nu får jag inte äns stå i café men de e egenteligen ganska bra för jag tycker ändå inte om att stå i café men de fixar väl sig läkarna säger att småmynt  kan göra så jag får inflamerade fingertoppar och de vill jag ju inte ha så nu sätter jag på nå konstig salva varje kväll innan jag går och sover :P men de gör ganska ont vissa dagar men de är väl sånt man får leva med hehe 


sorry om de e väldigt mycket stavfel men orkar inte läsa i genom de och så skriver jag ibland lite för fort hehe ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0