nu har det gåt ett tag igen

måste värkligen ta tu i min blogg igen hehe men har inte orkat eller haft tid jag vill bara bort från alt nu och i helgen var jag på rådjurshippa de va meningen att jag skulle vara som en gäst men de slutatde med att jag va i köket hella kvällen och pratde skit med sofie och stefan men de va kul men ändå jobbigt för stefan tycker inte om mig de märktes ju tydligt men jag vet inte varför för jag har typ inte gjort nånting har bara frågat han några saker men jag tycker bara för de så behöver han ju inte tycka illa om mig hehe. men de e väl så får börja aceptera att alla inte tycker om mig att jag är en speciell person i sig men tycker ju att man borde kunna aceptera att vissa människor är som dom är men nej de går inte man ska ha alltid ha nån åsikt om allt. dom ända som kan ta mig för den jag är, är nog mina riktiga kompisar om jag nu har några men de har jag ju förstås hehe. fatar bara inte hur nån kan tycka så illa om en persson ändast sen jag började skolan har jag varit den lilla udda tjejen som alla trakar ner. men jag är ändå väldigt glad för att jag vågar vara den jag är. kan bara inte fatta de. varför tycker alla om min bror och inte mig? hehe nog för att han e kille och beter sig som en oxå. de gör tydligen inte jag bara för att jag är tjej som inte tycker om glitter de e väldigt taskigt hehe nä men nu ska jag sluta skriva om mitt liv för den här gången så ni slipper iaf hör hur dåligt liv jag har hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0