Torsdag

Ja nu har änu en dag gåt i mitt liv. iDAG har jag städat mitt rum nästan klart har kastat massor av kläder de blev 2 st stora sopsäkar så nu är det bara att fara och handla i gen hehe plus att jag kastade några väskor oxå närmare 10 st hehe men de käns ganska skönt att bli av med lite grejer hehe. Imorrn är det fredag betyder Helg de ska bli skit skön och sen är det bara en vecka kvar till SPORTLPVET och de ska bli könt om nånting ska bli könt vät änu inte vad jag ska göra men Joakim kommer karnske den veckan. Hoppas att de går skulle va as kul att träffa han hehe men nu borde jag fixa upp min säng så jag har nånstans att sova arnars kan de bli lite problem haha nä men de ska väl lösa sig. ha de bra nu alla Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0