Hej!!

Hej de va ett tag sen nu måste ju bara vissa att min blogg lever än nu.. Det har hänt en hel del i mitt Liv efter förra inlägget. Tex. så har jag börjat Handels 3:an och så har man gått och skaffat sig en kille.. Men de stora som har hänt i mitt liv är nog än då att jag har lärt känna så många fina människor bl.a. min Kille då han är helt under bar hoppas bara att de håller länge nu.. mitt första seriösa förhållande har aldrig haft nåt "riktigt" förhållande förut jo visst har man ju haft förhållanden på dagis, lågstadiet och i högstadiet men de e än då inte riktigt lika bra som de här förhållande e man e mer räd om varandra man vill ju inte mista sin käraste och de e just den kärleken som jag har saknat så enormt mycket men efter den 12 maj detta år så har jag haft den kärleken hela tiden runt mig.. så nu har jag berättat för er om mina goda nyheter men sen har jag ju så klart lite dåliga nyheter.. Nu mer får man ju ingen uppmärksamhet i Klassen längre heller och de stör jag mig på så fort man ska säga nåt så e de alltid nån som typ pratar med nån och de e lite störande om man har nåt viktigt att berätta.. hoppas att alla ni där ute har haft de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0