Måste prata av mig

Måste bara få skriva några saker de känns som om jag håller på att "tappa" mina gamla kompisar har ingen aning om vad dem gör eller vad dem håller på med och planerar. När man är med dem så känns det som om man inte passar in längre eller så är det för att man inte har lika mycket gemensamt mina nya kompisar vet iaf vad man pratar om. I bland så känns det som att ingen vill va med mig bara för att jag har Johan men de får dem tame tjuton acceptera för jag är den jag är och ingen annan. Igår så färgade min syster min ut växt i håret det blev svart och jävligt snyggt med röda toppar men jag har nog mer färg i ansiktet än i håret. Lite roligt var det ju alltid hoppas att ni har det bra alla människor glöm inte dagens uttryck: Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya Ett litet roligt skämt som kan glädja någon iaf Idé torka på lektionen i dag och då säger en klass kamrat att vi har idé torka då måste vi gå och vattna Den är lite dum jag vet men han säger små konstiga skämt varje dag och ingen skrattar åt dem förutom han själv vill inte säga några namn men han vet nog själv om han råkar läsa detta Ha det nu hälsningar ZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0